Fox News

F zhustený ALEBO ld X enofobi
Musíte to roztočiť, aby ste to vyhrali
Polovica
Ikona media.svg
Zastavte lisy!
Chceme obrázky
Spider-Mana!
  • Novinárčina
  • Noviny
  • Všetky články
Extra! Extra!
  • Svet WIGO
Vytvoril som televíznu sieť pre ľudí vo veku 55 rokov. Nikto neveril, že sa to dá urobiť, ale urobil som to. Je to pre chlapov, ktorí sedia na gauči s ovládačom celý deň a noc.
- Rogerove krídla
O 20% presnosť ako obvykle, Morty.
- Rick Sanchez
Úprimne povedané, táto šou je často Foxom kritická. Ale iba preto, že sú hrozné.
—Jon Stewart, ktorý popisuje vzťah medzi Fox News a Denná šou
Káže dnešná zostava Fox v prime-time paranoja , útočiace na procesy a inštitúcie nevyhnutné pre naša republika a náročné pravidlo zákona .
—Ralph Peters, podplukovník armády Spojených štátov vo výslužbe a bývalý analytik spoločnosti Fox News

Fox News Channel , a.k.a.Fucked News,Faux News(ľuďmi, ktorí nevedia vysloviť „faux“), Novinky z kiahní , Novinky 7ox , “ Hovadina hora „, Americké pravda , a tak ďalej, je americký káblový a satelitný spravodajský kanál, ktorého vlastník News Corp , pácha najrôznejšie druhy pravé krídlo šikminy a senzačný nadpisy späť Domov .

Meno 'Fox Novinky je v najlepšom prípade zavádzajúci. Je to zábava, ako Národný dopytovateľ v audiovizuálnej podobe. Na rozdiel od iných spravodajských organizácií Fox nemá oddelenie etiky a štandardov a nezverejňuje etické smernice. Fox sa vo všeobecnosti veľmi zdráha stiahnuť falošné správy že sa šíri, ako napríklad o Seth Rich .

Conservapedia teraz považuje Fox News za „propagátora organizácie homosexuálna agenda „(!) a“ RINO podporovateľ '- ktorý ďalej len ukazuje, koľko ďalších skrutiek je uvoľnenýchonimať.

Obsah

Vlastníctvo

My Republikáni pôvodne si myslel, že Fox pracoval pre nás, a teraz zisťujeme, že pracujeme pre Fox.
- David Frum , bývalý American Enterprise Institute kolega, marec 2010

Fox News je súčasťou amerického mediálneho magnáta narodeného v Austrálii Rupert Murdoch 's empire News Corporation, ktorá tiež obsahuje Slnko , podobne hrozné noviny v Spojene kralovstvo to je skvelý spoločník spoločnosti Fox News. Sieť, podobná jej odkvapovým súrodencomSlnkoaDenná pošta, je tiež známy tým, že kupuje k najnižšiemu spoločnému menovateľovi prostredníctvom stránky Tri dievčatá. Nie, môžete si ich vyhľadať sami. ( Varovanie: NSFW! ).

Murdoch nie je ľahko v rozpakoch, ale keď dnes už neexistuje Správy zo sveta bol pristihnutý pri hackovaní telefónov a podplácaní polície, britský parlament usporiadal pojednávania a prinútil Murdocha, aby sa dištancoval (pravdepodobne do istej miery od svojho syna). Je kuriózne, že jeho ďalšie spravodajské agentúry v Austrálii a USA, vrátane spoločnosti Fox, sotva uznali katastrofu sesterskej handry za oceánom.

Okrem toho, že ho zakladá frajer z Austrálie, je akcionárom spoločnosti NewsCorp č. 2 Alwaleed Bin Talal , do Saudská princ a podnikateľ, ktorý vedie aj nadáciu „Alwaleed Bin Talal Foundation“ (predtým „nadácia Kingdom“). V roku 2010 spoločnosť Fox News uviedla, že „ mešita „má byť postavená vedľa miesta bývalého Svetové obchodné centrum bola financovaná nadáciou Kráľovstvo, organizáciou, ktorej sa ako „možného odkazu na“ uviedli „fondy madrasy po celom svete“ teroristický motívy stavby mešity, nehovoriac o tom, že človek, ktorý ju financoval podniká tiež s Murdochom. Pokiaľ by sa teda Fox News malo posudzovať podľa jej vlastných štandardov vina združením , dalo by sa to kvalifikovať ako terorista spredu .



Slogan

Fér & Vyvážený „je slogan tejto agentúry s ochrannou známkou, pôvodne používaný v spojení s“Skutočná žurnalistika. “

Slogany, ktoré sa predtým klusali, zahŕňajú:

  • Hlásime sa. Ty rozhodni.' - Bližšie k 'Hlásime sa, veríte„než by ste si chceli myslieť a niekedy ste počuli ako„Skreslíme, ty sa vysmievaš“.
  • Najmocnejšie meno v správach„- Nie je potrebné, aby vám niekto dôveroval, ba dokonca si ho zaslúžil, len musíte mocný na to, aby ľudia vo vás verili .
  • „Americké ústredie správ“- Nechoď nikam inam, mámevšetkytie informácie chcieť . (Žiadne slovo o tom, čo je neameričanom alebo liberáli použije.)

Personálne zabezpečenie

Fox News zamestnáva ľudí z veľkej, širokej základne politického spektra, od druhu krajnej pravice cez väčšinu krajnej pravice až po ultrapravicu. Osobnosti vysielané v éteri napriek tomu majú tendenciu spadať do rozoznateľných kategórií: nahnevané Írsky chlapci, atraktívne ženy, často blond, vybrané pre svoje pekné nohy; a liberáli milketoast.

Ženské moderátorky správ

Courtney Friel
Spojené štáty americké sú úžasné. Sme úžasní. Ale viedli sme túto diskusiu. Uzavreli sme knihu. Dôvodom, prečo chcú diskusiu, je neukazovať, akí sme úžasní. Má nám to ukázať, ako nie sme úžasní.
—Andrea Tantaros „vysvetľuje“ správu Senátu o INC mučenie
Najal som sa Sarah Palinová pretože jej bolo horúco a dostala hodnotenie.
—Roger Ailes.

Aby bolo možné zachytiť osamelého heterosexuálneho demografického muža, ktorý je príliš starý na to Google pre porno alebo si kúpte Playboy, Fox zamestnáva a využíva množstvo atraktívnych žien v prefíkanej a nevyzpytateľnej stratégii, vďaka ktorej môžu diváci sledovať to, čo chcú vidieť (tí bezcitní bastardi!). Pretože mnohé z týchto žien boli bývalými modelkami alebo na podporu svojej kariéry v modelingu používali spoločnosť Fox, Fox si ich nenajíma pre svoju kvalifikáciu, agentúru alebo novinársku integritu, ale preto, aby ich mali. vyzerať dobre v krátkych sukniach a šľapkách zatiaľ čo regurgitácia krídeliek hovorí. Tento jav môže byť v skutočnosti ďalším prípadom blaho krídelníka , ale so sexistickým korením. Jedna vec je byť reprezentatívny a atraktívny, ale na prvom mieste je kvalifikácia, a aj keď nemôžeme viniť ženy z toho, že chcú byť angažované vo Foxe, aby boli úspešné, môžeme určite viniť Foxa z toho, že práve ony sú dôvodmi, ktoré uprednostňujú vzhľad a čúranie nad dobrou žurnalistikou.

Fox je jediná sieť, ktorá zamestnáva na plný úväzok „imidžového konzultanta“. V porovnaní s inými spravodajskými sieťami je tiež známe, že množstvo použitého make-upu je oveľa väčšie u hostí, ako je Liza Mundy.

Vzhľadom na diskutabilnú dynamiku, ktorú Fox podporuje pre zamestnankyne, sa ženy možno budú musieť vyrovnať s nechceným pokrokom a iným zneužívaním, inak by ich kariéra nepokročila. Rogerove krídla , bývalý prezident spoločnosti Fox News, bol Tricky Dick mediálny poradca; rezignoval uprostred rozsiahlych obvinení zo sexuálneho obťažovania zo strany mnohých rôznych žien, čo naznačuje, že kultúra toleruje sexuálne obťažovanie v televízii Fox News. Existuje obvinenie, že najmenej jedna žena bola vyvíjaná na nátlak, aby dostala ďalšie ženy do pozícií, v ktorých by mohli byť vystavené obťažovaniu, a aby znášala sexuálne výhody od Ailes, ktorá bola na začiatku zhruba dvojnásobná oproti jej veku. Poškodený tvrdil, že to viedlo k závažnému zhoršeniu duševného zdravia.

Pozoruhodné (nefunkčné) osobnosti

  • Keith Ablow , interné scvrknúť sa , Beck spoluautor a obdivovateľ Chaz Bono
  • Bret Baier, hostiteľOsobitná správa
  • Shannon Bream
  • Julie Banderas, jedna z umiernenejších reportérok Fox News. V júni 2006 si získala medzinárodnú pozornosť médií pre svoj nechválne známy stret so vzduchom Shirley Phelps-Roper , bývalá hovorkyňa Baptistický kostol vo Westboro . V júni 2015 verejne podporila manželstvá homosexuálov po tom, čo ich najvyšší súd legalizoval.
  • Tammy Bruce , token pro-výber , feministka a lesbička
  • Tony Bruno, rasistický sportscaster
  • Pat Buchanan , najviditeľnejšie autokrat v Amerike nie menom Donald Trump
  • Tucker Carlson , nová hlavná tvár siete po prevzatí slávnej hviezdy Billa O'Reillyho a miesta v hlavnom vysielacom čase Megan Kelly
  • Neil Cavuto , ktorý v skutočnosti občas vezme Trumpa za úlohu
  • Jason Chaffetz, Hillary Clintonová lovec čarodejníc a anti- Plánované rodičovstvo križiak
  • Ann Coulter , ktorá sa kúpa v krvi Kanaďanov, aby udržala na uzde svoju svižnosť a Marfanov syndróm
  • Lou Dobbs
  • Steve Doocy (vyslovuje sa / 'duːʃi /)
  • Susan Poter , symbolická feministka a Demokrat ktorý v inom živote bol prvým kandidátom na prezidentskú kampaň (pre Michaela Dukakisa v roku 2006) 1988 ) a priekopník v presadzovaní zmien znásilnenie zákony o sexuálnom obťažovaní
  • Nigel Farage , bývalý vodca Strana nezávislosti Spojeného kráľovstva
  • Steve Forbes , a.k.a. „Mr. Rovná daň „
  • Mlok Gingrich , sériové cudzoložník a bývalý Predseda snemovne
  • Sebastian gorka , bývalý Trump poradca, alt-righter a bonafide fašista
  • Greg Gutfeld, druh hlboko narušeného, ​​mizantropického Pee-wee Hermana
  • Sean Hannity , rovnomenných Infowars rádoby predstavenieHannity
  • Bill Hemmer
  • Brit Hume , kedysi chválený za svoje Vojna v Iraku pokrytie, teraz ďalšie vyslúžilý hack každú nedeľu sa objavil Fox
  • Laura Ingraham
  • Gene Koprowski, popierač globálneho otepľovania
  • Dennis Kucinich , tokenprúd ľavičiar ... kto sa stal pro-Trumpom a pro- Assad v posledných rokoch
  • Tomi lahren , každý je obľúbený škriekanie konzervatívny tisícročná
  • John Bradshaw Layfield, finančný analytik a bývalý zápasník v odbore zápasov (musím dostať túto tvrdú novinárčinu!)
  • Mark Levin, hostiteľ krídelníka Life, Liberty a Levin každú nedeľu
  • Martha MacCallum, moderátorka The Record, a spackaný klon Megyn Kelly
  • Michelle Malkin , ukotviť dieťa
  • Judith Miller, bývalá New York Times reportérka známa pre reportáže z irackého programu Zbrane hromadného ničenia (ZHN) pred a po invázii v roku 2003, o ktorej sa neskôr zistilo, že bola založená na nepresných informáciách spravodajskej komunity.
  • Steve Milloy , ich ' veda ' šou
  • Otec „najlepšie vie“ Jonathan Morris, člen tajnej légie Kristovej
  • Andrew Napolitano , bývalý sudca a libertarián kľuka
  • Oliver North , príležitostné vystúpenia (ak nie zrada služby, národ a prezident )
  • Candace Owens , otvorený kritik Na čiernych životoch záleží
  • Caribou Barbie
  • Dana Perino , Dubya Bývalý zástupca tlačového tajomníka a jeden z piatich hostí Päťka
  • Jeanine Pirro , hostiteľSpravodlivosť so sudkyňou Jeaninea bonafide krídlovka keby vôbec nejaký bol
  • Geraldo Rivera
  • Karl Rove , ich „politický analytik“
  • Jon Scott
  • Stuart Varney, ekonomický konzultant
  • Chris Wallace, hostiteľ Fox News Sunday. Jeden z umiernenejších reportérov Fox News. Moderoval 3. prezidentskú rozpravu pre voľby 2016.
  • Jesse Watters, odchovanec vlaku Billa O'Reillyho.
  • Allen West , bývalý kongresman a dôstojník americkej armády a rezident Čajová párty cvok
  • Juan Williams, vystrelil z NPR po prasknutí rasistického „moslimského odevu“, ktoré si rýchlo najal Fox
  • Herecké obsadenieLíška a priatelia(Steve Doocy a Brian Kilmeade)

Bývalé osobnosti

  • Glenn Beck , zGlenn Beck Show, často prispieva, teraz beží TheBlaze
  • Bob Beckel, symbolický liberál slamák , bývalý bežec kampane Walter Mondale, rasista, misogynista a islamofób, ktorý sám seba popisuje, sa po troche prekročenia rasizmu konečne dostal do úzadia
  • Eric Bolling bol prepustený pre obvinenia zo sexuálneho obťažovania
  • John Bolton, jeden z Dubya je kuracie mäso , bol najnovším poradcom Donalda Trumpa pre národnú bezpečnosť, ale v roku 2019 rezignoval.
  • Herman Cain , bývalý kandidát na republikánskeho prezidenta z roku 2012 a ďalší krídelník, zomrel v roku 2020 na Covid-19.
  • Gretchen Carlson , prepustený Rogerove krídla potom, čo odmietla jeho sexuálne návrhy a sťažovala sa na silné a všadeprítomné sexuálne obťažovanie, bola Ailes neskôr prinútená rezignovať po tom, čo ho Carlson odhalil.
  • Ben Carson , neurochirurg na dôchodku, ktorý je tiež a kreacionista krídlovka . Teraz je tajomníkom Trumpovej administratívy pre bývanie a rozvoj miest
  • Alisyn Camerota, prebehol k CNN .
  • James Carville, bývalý demokratický stratég, Bill Clinton lojalista a „Je to ekonomika, hlúpy“; odvtedy opustil Fox a odišiel do MSNBC
  • Liz cheney , dcéra Dick Cheney
  • Alan Colmes , zomrel na lymfóm v roku 2017.
  • Steven Crowder , obľúbený stand-up komik pravice, prepustený v roku 2013 po tom, čo sa negatívne vyjadril o Seanovi Hannitym
  • Monica Crowley , bývalý analytik pre zahraničné veci, ktorý neskôr prebehol k MSNBC , stále sa občas objaví
  • S. E. Cupp , prebehol k CNN.
  • Matt Drudge , z Drudge Report
  • Kimberly Guilfoyle, vynútená pre obvinenia zo sexuálneho obťažovania.
  • Ed Henry, prepustený pre obvinenia zo sexuálneho zneužívania.
  • E. D. Hill, jej šou bola zrušená v júni 2008 po otázke, či bola päsťová rana medzi vtedajším prezidentským kandidátom Barackom Obamom a jeho manželkou Michelle po posledných primárkach prezidentských demokratov v roku 2008 „teroristickou päsťou“. V novembri 2008 bola prepustená.
  • Catherine Herridge, prebehol k CBS.
  • Mike Huckabee
  • John Kasich , ktorý po odchode zo Snemovne reprezentantov usporiadal svoju vlastnú šou, odišiel kandidovať za guvernéra štátu Ohio
  • Megyn Kelly , úspešne prepralo obraz siete. Označuje sa za „zmes“ Waltera Cronkiteho, Barbary Waltersovej, Oprah Winfrey [!!], Grace Kelly a Larry the Cable Guy. Prebehla s NBC v januári 2017. Z NBC bola prepustená v októbri 2018 za poznámky naživo, ktoré uviedla vo svojej talkshow týkajúcej sa vhodnosti blackface ako súčasti halloweenských kostýmov.
  • Charles Krauthammer , bývalý psychiater, zomrel v roku 2018 na rakovinu tenkého čreva.
  • William Kristol , profesionálny chickenhawk, ktorý teraz prispieva do CNN
  • G. Gordon Liddy , jeden z Tricky Dick je potkani
  • Meghan McCain , dcéra John McCain , terazVýhľad
  • Dick Morris „Expert“ spoločnosti Fox News na všetky veci súvisiace s Bill a hlavne Hillary Clintonová , bol prepustený v roku 2013 z vlastného priznania pre pochybenie o svojich politických predpovediach
  • Heather Nauert, ktorá v apríli 2017 rezignovala, aby sa pripojila k Trumpovej administratíve.
  • Bill O'Reilly , hostiteľ O’Reilly Factor , prepustený kvôli rôznym škandálom sexuálneho obťažovania; nakoniec budú výplaty príliš veľké (50 miliónov dolárov)
  • Ralph Peters, vojenský analytik, ktorý odišiel v roku 2018 potom, čo ho nazval „propagandistickým strojom“ pre Donalda Trumpa (čo to je).
  • Odvtedy sa pripojila Kirsten Powers CNN kvôli škandálu so sexuálnym obťažovaním Ailes.
  • James Rosen, prepustený pre obvinenia zo sexuálneho obťažovania.
  • Rick Santorum , slúžil ako politický analytik, teraz je (prekvapivo) na CNN
  • Shepard Smith bol „najrovnejším“ novinárom v celej sieti, čo síce veľa nehovorí, ale mal body z čistého zlata. Prebehol k CNBC.
  • John Stossel , išiel Dôvod TV
  • Greta van Susteren, ktorá prešla k MSNBC, potom odišla po necelých šiestich mesiacoch
  • Andrea Tantaros, prepustená z práce pre porušenie väčšej časti jej zmluvy a neskôr podala žalobu pre sexuálne obťažovanie. Je iróniou, že žaloba bola nakoniec zamietnutá.

Programovanie

Bežné programovanie Fox News obsahuje všetko, čo obsahuje slová: Paris Hilton , Anna Nicole Smith, známe osobnosti alebo iné také nezmyselné drísty. Príležitostne nechajú skutočné správy uniknúť, ale vždy sa rýchlo odstránia. Sú tiež vašim národným ústredím pre nezaujímavých južanov Kalifornia prenasledovanie automobilov.

Väčšinou Fox rád poskytuje kričiace zápasy o čokoľvek že trápi ich . Povedzte, čo chcete o Rupertovi Murdochovi, ktorý pozná dobrý obchodný model, keď ho vidí; namiesto toho, aby trénoval novinárov a skutočne ich posielal na zaujímavé miesta, najíma demagógov, aby celé hodiny hystericky kričali. Napĺňanie vysielacieho času skutočnými príbehmi stojí oveľa viac peňazí, ako mať šialencov bláznov, a okrem toho sú záchvaty hnevu často chorobne fascinujúce. Počas dočasných krátkych období relaxácie, aby ste chytili dych, občas spomenú niektoré skutočné „novinky“, ale rýchlo zmenia tému.

Ako prvá nás o tom informovala spoločnosť Fox News Barack Obama je a Moslim spáč, vycvičený v radikálnej islamskej madrase, spoluspiklencovi teroristov Bill Ayers , ktorý pozdraví svoju ženu „teroristickým päsťou“. Fox stále čaká na Pulitzera pre tieto pozoruhodné odhalenia.

V oblasti medzinárodných záležitostí spoločnosť Fox News nachádza spôsob, ako poukázať na akýkoľvek vplyv, ktorý to má na USA. Napríklad: „Veľa vražda a genocída sa deje v tejto malej africkej krajine, ale USA, našťastie, neplánujú poslať tam vôbec vojakov , alebo: „Ázijský akciový trh havaroval dnes v úplnom kolapse ich hospodárstva; v dôsledku toho bude americký akciový trh pravdepodobne mierne trpieť, kým sa Ázijci nezhodnú. ““

Fox vynašiel techniku ukazovanie jednej veci na obrazovke pri komentovaní opaku , ako to opakovane tvrdí Sean Hannity Rudy Giuliani zvíťazil v diskusiách republikánov v roku 2008, zatiaľ čo predviedli živé prieskumy Ron Paul víťazný. V novembri 2009 Sean Hannity žasol nad účasťou na konzervatívnom politickom zhromaždení a ukázal zábery iného. Fox a Hannity hlásili dlhé fronty na podpisy kníh Sarah Palinovej, zatiaľ čo skutočné video pochádzalo z a McCain kampaň o rok skôr.

Ak sa hlavný spravodajský príbeh rozbije a správy sú škodlivé pre konzervatívcov alebo republikánov alebo sa im inak nedá vyhnúť, Fox News uplatňuje jednu alebo viac z týchto stratégií:

  1. Pripomeňte divákom tohto predsedu Bill Clinton mal felatio v Bielom dome a „poškodili“ predsedníctvo
  2. Prineste nejaké pripomenutie a zdôrazniť, že národ je bezpečnejšie pred terorizmom kvôli tomu, čo robia republikáni
  3. Ponuka ' dôkaz „Predseda Barack Obama je radikálny moslim / Nacistický / komunista / socialistický / protiamerický / n-n-čierna / terorista / narodený v Keňa alebo niekde inde cudzie
  4. Zmeňte tému prezentovaním klebiet celebrít alebo pokrývaním „najaktuálnejších správ“ (Fox News Alert), ako je napríklad požiar ropnej rafinérie v Arkansas , ďaleko od škodlivých správ na vrchu Capitol Hill
  5. Viniť liberálov, ľavičiari , socialisti, komunisti, centristov , progresívci , falošní republikáni , Demokrati Clintonovci, Francúzsko , O.J. Simpson a / alebo skutočné spravodajské médiá
  6. Vyzdvihnutie Steele Dossier alebo niečo o správach FISA, Juuust, keď vás strácajú, aby vytvorili dojem, že hovoria, na základe faktov podložených faktami
  7. Ak zlyhajú všetky vyššie uvedené možnosti, jednoducho pokračujte a zmeňte príslušnosť strany (z R do D ) osoby, ktorá má ťažkosti (pozri nižšie)

Bičovanie pseudovedy krídelníka

Podľa spravodajských informácií spoločnosti Fox je matematika ohromujúcich 120%.
„Ropné škvrny pomáhajú udržiavať tulene mladistvé a poddajné“
-Simpsonovci, 'Pán. Spitz ide do Washingtonu

Fox prirodzene miluje výrobné spory cez vývoj a globálne otepľovanie . Zašli dokonca tak ďaleko, že sokolili Ken Ham je Múzeum stvorenia . Globálne otepľovanie odmietnutie je tiež obľúbený. Počas rozbitia Climategatepríbeh „VP Bill Sammon poslal poznámku povzbudzujúcu kotvy, aby pokračovali v príbehu, a napísal:“ Nie sme na mieste ako novinári, aby sme presadzovali také pojmy ako fakty, najmä keď sa táto diskusia zintenzívňuje . “ Steve Milloy je, samozrejme, stálym zdrojom popretie , všeobecné anti-enviromentalizmus a veľké množstvo hippie -dierovanie.

V apríli 2018 spoločnosť Fox presadzoval protichodné názory konšpiračného teoretika / Biblický numerológ David Meade a mladý kreacionista Zeme Jonathan Sarfati, zatiaľ čo len v krátkosti spomenutý NASA s ohľadom na Planéta X / Nibiru .

Odmietnutia reklamy

Fox je známy tým, že to občas odmieta reklamy nesúhlasí s Murdochovým pohľadom na to, čo je dobré pre Ameriku. Napríklad v máji 2010 spoločnosť Fox odmietla vysielať inzerát od Hlasovať , veteráni z Irak a Afganistan , pýtať si čistá energia rozvoja na zníženie našej závislosti na Stredný východ olej .

Hudobné medzihry

V roku 2006 Trent Reznor ukončil činnosť pre Fox News za použitie troch skladieb z albumu Nine Inch NailsKrehkývo vzduchu bez povolenia. Skladby „La Mer“, „The Great Below“ a „The Mark Has Made Made“ sa objavili v epizódeVojnové príbehy s Oliverom Severom.

Reznor následne zverejnil na svojom blogu: „Ďakujeme za heads-up Fox News. Bolo vydané zastavenie platnosti. Fuck Fox Fucking News. “

V roku 2011 vydal Adam Levine zo skupiny Maroon 5 podobný príkaz na zastavenie hry „Moves like Jagger“. Uviedol dňa Twitter „Vážení Fox News, nehrajte naše hudba na tvojom zlom posranom kanáli. Ďakujem.' Moderátorka Fox News Andy Levy odpovedala v tweete: „Vážený @ AdamLevine, už nikdy nerobte mizernú zasranú hudbu. Ďakujem.' Prečo to teda hrali vôbec?

Jazyk

O Fox News je známe, že neustále zvrhlík anglický jazyk s cieľom podporiť pravicovú agendu. Preto samovražední atentátnici stať sa, vo Foxe Newspeak , vrahovia zároveň Bushova administratíva povzbudzovala spravodajské agentúry, aby tento výraz používali. Nepáči sa mi to politická korektnosť ? Do prdele libtardi , urobme si svoje !

Dostupnosť

Od januára 2020 je k dispozícii pre 90 miliónov domácností v USA a pre ďalších divákov na medzinárodnej scéne. Mnoho z poburujúcich alebo potenciálne kontroverzných klipov, najmä tých, ktorí hovoria o ich názorových expertoch, je široko dostupných na YouTube .

Na konci roku 2014 sa spoločnosť Dish zo satelitnej televízie trochu pohádala s materskou spoločnosťou Fox. Fox tvrdil, že Dish im kvôli zvyšujúcim sa nákladom na ich údržbu musel platiť viac peňazí, aby mohli naďalej vysielať svoj kanál. Dish uviedol, že Fox sa pokúsil zdvojnásobiť svoju zmluvnú sadzbu na kanáli, čo bol Dish ochotný splniť, ale Fox sa pokúsil strojnásobiť sadzbu na nepríbuznom kanáli, ktorého zmluva na určitý čas nevypršala. Výsledkom bolo, že Fox News na niekoľko týždňov vypadol na všetkých zariadeniach Dish Network a spôsobil dosť škaredý pokles v hodnotení Foxa, než mohli obaja dosiahnuť novú dohodu.

Fox bol k dispozícii v Spojene kralovstvo prostredníctvom služby satelitnej televízie Sky od Murdocha až do roku 2017, kedy bola stiahnutá. Mal veľmi malé publikum (2 000 divákov denne) a bolo terčom mnohých rozhodnutí Ofcomu, aj keď jeho stiahnutie mohlo súvisieť s pokusom o Murdochovo prevzatie, aj keď Sky hovorí, že to bolo kvôli publiku, ktoré pre nich je kvôli tomu, že Fox je vyrobený pre americkú sledovanosť.

Popularita

Jedna vec, ktorú Fox urobil celkom efektívne, je zabezpečenie oddaného a lojálneho publika značnej veľkosti, prakticky všetkých konzervatívnych republikánov. Mnoho divákov spoločnosti Fox News ju považuje za jediný jediný spoľahlivý zdroj informácií v USA, pričom Fox News je doslovne * jediný * mediálny výstup z 30 amerických mediálnych zdrojov, ktorým väčšina republikánov dôverovala v prieskum Pew 24. januára, 2020. Bolo by na smiech, keby to pre americkú politiku nebolo také hrozné.

Ankety

Popularita

Prieskum z januára 2010, ktorý uskutočnil Anketa vo verejnej politike odhaľuje televíziu Fox News ako najdôveryhodnejšie meno v televízii, hlasovala za tri štvrtiny republikánov a podstatne menej demokratov.

Pred generáciou by ste čakali, že Američania vložia svoju dôveru do tých najneutrálnejších a najobjektívnejších sprostredkovateľov správ. Mediálny priestor sa však skutočne zmenil a teraz sa obracajú viac k predajným miestam, ktoré im hovoria, čo chcú počuť.
—Dean Debnam, prezident pre prieskum verejnej politiky

Akosi aj napriek vyššiemu hodnoteniu ako všetci ostatní sú všetci ostatní označení ako „ hlavné médiá '.

Spoľahlivosť

Popularita sa nepremení do integrity alebo poznania . Štúdia University of Maryland z decembra 2010 ukázala, že diváci Fox News nie sú iba najvyšší početneinformovany, ale najviacdezinformovane.

K 26. augustu 2015 bolo 58% hodnotených vyhlásení spoločnosti Fox na PolitiFact hodnotené Väčšinou ako nepravdivé alebo horšie, pričom 29% všetkých vyhlásení hodnotilo priamo ako nepravdivé.

Štúdia Fairleigh Dickinson University z novembra 2011 zistila podobné výsledky ako ľudia, ktorí nepozerali žiadne správyboli lepšie informovaní ako tí, ktorí sledovali Fox News. Diváci televízie Fox s väčšou pravdepodobnosťou „uverili nepravdivým informáciám o politike“. Štúdia tiež odhalila, že fanúšikovia Fox News mali zlý prehľad o situáciách v USA stredný východ .

Politická angažovanosť

George W. Bush Riaditeľ komunikácie Bieleho domu Nicole Wallace pripísané Hannity a Rushbo s formovaním republikánskej stratégie.

Dary republikánskych guvernérov

V auguste 2010 spoločnosť Fox News Corp pokračovala vo svojej „spravodlivej a vyváženej“ doktríne a venovala 1 milión dolárov organizácii Republikán Združenie guvernérov. Agentúra Bloomberg News uvádza, že Fox News Corp je najväčším firemným darcom pre RGA.

Čajová párty

Počas celej sezóny kongresových kampaní 2009 - 2010 spoločnosť Fox News Corp dôrazne podporovala a občas si pripísala zásluhy za Čajová párty pohyb, predvádzanie Sarah Palinová a často podporujú okrajových kandidátov ako napr Christine O'Donnell a Sharronov uhol , ako aj šialené postavy ako napr Michelle Bachmann . Boli tiež notoricky známi rasistickými a sexistickými nadávkami, ktoré sa vrhajú na politikov, ako je prezident Barack Obama, členka snemovne Nancy Pelosiová a kongresmanka Maxine Watersová.

Fox News stiahla celostránkové reklamy v internetovom obchode Washington Post , New York Post aWall Street Journal. Pri propagácii čajového večierku Fox často používal falošný prístup, podľa ktorého mainstreamové správy tento dôležitý spravodajský príbeh ignorovali, a tvorili prominentné titulky, ktoré znel: „Ako tento príbeh vynechali ABC, CBS, NBC, MSNBC a CNN?“ Tento do očí bijúci pokus o rozmazanie médií urazil veľa pracovitých areálnynovinárov.

Streľba Gabrielle Giffords

Fox 8. januára 2011 ustúpil od sebakritiky streľba Gabrielle Giffords , pri ktorom bolo zabitých ďalších šesť vrátane federálneho sudcu a 9-ročného dievčaťa. Pri odmietaní zodpovednosti za rétoriku Sean Hannity na vine boli implikovaní liberáli, samozrejme, že to urobil. 12. januára Sarah Palinová vydala video vyhlásenie o ohováraní krvi, v ktorom poprela, že by mohli byť na vine útoky typu Giffords-in-the-crosshairs, zatiaľ čo naznačuje, že ona (Palin) bola skutočnou obeťou.

Fox medzitým zrušil plánované vystúpenie Joan Riversovej, ktorá čiastočne obviňovala arizonské streľby na Palinovú a označila Sarah za „hlúposť a hrozbu“. Fox prirodzene odmietol zrušenie a trval na tom, že nejde o cenzúru, ale o „chybu“, ktorú okamžite vyvrátila Joanina dcéra Melissa Rivers a producent a zástupca spoločnosti Rivers.

Kritika

Televízia Fox News bola predmetom rôznych kritík.

Konšpiračné teórie

O spoločnosti Fox News je známe, že podporuje mnoho konšpiračných teórií o predmetoch ako napr Bengházi , IRS Jonathan Gruber, Obamacare , hlboký stav , a mnohých ďalších, až po idiotov, ktorí ich citujú.

Fox bol žalovaný za šírenie ohováračských informácií z konšpiračných teórií, ale tiež rád (oprávnene) tvrdí, že YouTube šíria aj konšpiračné teórie .

Zamaskovaný názor

Namiesto získavania informácií používa Fox News frázy ako „niektorí hovoria ...“ alebo „niekto sa pýtal ...“ zakryť redakčnú manipuláciu a mienkotvornosť. 'Niektorí' to nazvali (žmurkanie) prázdnymi kalóriami žurnalistiky.

Ich príklon k tomu, aby boli komediálnym predstavením, zvyšujú ich smiešne názorové debaty, kde všetci sedia za stolom a chrlia smeti, ktorú im za to platili konzervatívci. Taktiež si odporovali vlastným reportérom, keď zistili, že správa nie je podľa ich predstáv. Potom sa pokúsia vymyslieť spôsob, ako zamaskovať túto paródiu debaty na legitímnu pozvaním hosťa, ktorý ich potom odbúra skôr, ako ho odrežú. V sieti Fox News je to bežný jav - konzervatívna propaganda, ignorovanie príbehov, ktoré poškodzujú republikánsku stranu, a ak to dokážu nejako vtesnať - bashujte prezidenta Obamu a spievajte Trumpove piesne. Dalo by sa nazvať Fox News komediálnym predstavením, ale s chabým, neúmyselným humorom.

Grafika

Vyzerá to, že niekto čítalAko klamať so štatistikami.... Podľa tohto grafu 6 000 000/7 066 000 = 84,9% 33%

Fox News využíva matematickú negramotnosť verejnosti pomocou grafov skreslených nad rámec toho, čo by mohla vysvetliť iba nekompetentnosť. V mnohých prípadoch sa ich čísla nezhodujú a v iných sú čísla graficky skreslené - ako ľudia zriedkapreskúmaťvlastnosti grafu, ako je zmena mierky, čísla na osi X a Y a proporcie jednotlivých častí grafu.

Fox Nation

V apríli 2009 Mediálne záležitosti začal dokumentovať nepravdivé a očividne zaujaté príbehy spoločnosti Fox Nation. Po jednom roku obsahoval ich najextrémnejší príklad asi 425 záznamov.

Transfóbia a homofóbia

Nerobím to, čo chce odo mňa Bradley Manning.
—Fox News moderátor Gregg Jarrett brániaci svoje rozhodnutie pokračovať v odvolávaní sa na americkú armádu Pvt. Chelsea E. Manning, predtým známa ako Bradley Manning, ako muž, [dva]

Televízia Fox News je už dlho kritizovaná transfóbne a homofóbny zaujatosť.

Preťažený

Dokumentárny film Preťažený skúma predsudky a vnútorné tlaky vo Fox News a v ich sieťových predajniach.

Bill O Reilly Bias a Hypocrisy Exposed
Incident na strednej škole v Boulderi
Bill pozval 2 stredoškolákov na diskusiu o incidente, ktorý sa stal v škole a ktorý sa spoločnosť Fox News pokúsila využiť vo svoj prospech. V priebehu debaty si však Bill uvedomil, že Jesse Lange, jeden z 2 študentov, úplne dekonštruoval falošné správy spoločnosti Fox News. V zúfalom pokuse pokúsiť sa vyzerať dôveryhodne O'Reilly vytrhol citát z kontextu a pokúsil sa prerušiť Jesseho, keď si uvedomil, že je v priamom prenose prekonaný. Jesse Lange potom poukázal na O'Reillyho pokrytectvo citátom z jeho knihy a bol ochotný prečítať si celý odsek. Bill však debatu narýchlo zastavil a uviedol, že citát je vytrhnutý z kontextu, aj keď Lange povedal, že celý odsek.

Bill potom išiel tak nízko, že Langeho označil za špendlíkovú hlavičku, keď si uvedomil, že to, akú veľmi malú dôveryhodnosť má, inteligentný študent strednej školy úplne rozbil.

Ďalej blaho krídelníka

Okrem svojej stajne spravodajských babičiek si Fox necháva na svojej palube aj množstvo ďalších krídlových orechov. Dva najvýraznejšie príklady sú bývalí odsúdení GOP, ktorých zamestnáva, Oliver North , architekt Iran-Contra aféra a G. Gordon Liddy , Jeden z Watergate inštalatéri. (Stávky na kedy Tom DeLay sú najatí?) Potom sú tu napríklad „analytici“ Frank Luntz a Karl Rove . Nezabudnite ani na svoje podnikové šilty typu Steve Milloy.

Wikipedia

Wikipedia venuje celý článok skresleniu Fox News a sporným činom. Má 88 kilobajtov, má asi 10 000 slov, zatiaľ čo hlavný článok má iba okolo 64 kb a 8 000 slov. Ich článok „Fox News“ je tak kontroverzný, že ho museli čiastočne chrániť. Zistilo sa, že neustále zmeny v tomto článku boli urobené z adresy IP umiestnenej v kancelárii spoločnosti Fox News.

Mediálne záležitosti

Media Matters uvádza prípady, v ktorých Fox News zmenila obrázky ľudí, miest a vecí, aby ovplyvnili divákov. Majú dokonca podkategórie pre jednotlivé programy a osobnosti.

Prepínač strán

Jedna z najzaujímavejších metód Fox spočíva v pomerne dôslednom „straníckom prepnutí“ z republikánskeho (demokratického) do demokratického (D), keď je prominentný člen GOP uviaznutý vo verejnom škandále. Nasleduje zoznam rôznych príkladov (pozri tu pre jednotlivé snímky obrazovky):

  • Mark Foley - Republikánsky člen Snemovne reprezentantov z Floridy, Foley, údajne posielal sexuálne nevhodné správy prostredníctvom e-mailov a textových správ na stránky dospievajúcich mužov. Ironicky , taktiež predstavil „zákon o prevencii zneužívania modelovaní detí z roku 2002“. V niekoľkých rozhovoroch ho spoločnosť Fox News označila ako (D) alebo demokrata na jeho titulkoch.
  • John McCain - Fox News, považovaný za umiernenejšieho republikána počas a po republikánskych primárkach v roku 2004, ho tiež označil za (D).
  • Whitehouse / Chafee - Počas rozhodujúcich senátnych volieb v roku 2006 na ostrove Rhode Island sa prípadný víťazný demokrat Sheldon Whitehouse uchádzal o viac ako 10 percentuálnych bodov nad úradujúcim Lincolnom Chafee. Televízna stanica Fox News uviedla, že Whitehouse (R) viedol proti Chafee (D) o 11 bodov (snímanie obrazovky nájdete vyššie v odkaze).
  • Ted Stevens - Pred voľbami do Senátu 2008 tento senátor z Aljaška čelila obvineniam z neposkytnutia získaných výhod. Televízia Fox News ho označila za (D).
  • Mark Sanford - O republikánskom guvernérovi v Južnej Karolíne v roku 2009 sa dramaticky zistilo, že mal pomer s argentínskou ženou po týždni, v ktorom nebol známy jeho pobyt. Počas svojej tlačovej konferencie, na ktorej priznal svoj pomer, ho spoločnosť Fox News označila za (D).
  • Guvernér štátu Missouri Eric Grietens bol obžalovaný z útoku na súkromie začiatkom roku 2018. Kým bol demokratom do roku 2015, vymenil strany a kandidoval za guvernéra ako republikán, ale FOX sa rozhodol predstierať, že posledných pár rokov sa nikdy nestalo, a označil ho za (D).

Foxual revizionizmus

Fox notoricky upravoval davy ľudí na pripravovaných podujatiach, aby zvýšil počet ľudí, ktorí sa zúčastnili „akcií“ Glenna Becka, Sarah Palinovej a Tea Party. Spisovateľ James Hibberd ukazuje, ako sa Fox „baví“ zábery z photoshopov (alebo videoposkov) zveličovať početnosť davu pre svoj program realityMajster kuchár.

Rozhovor povedal Chris Wallace Jon Stewart na jeho šouFox News Sunday, kde Stewart celkom slušne naplácal na Fox News a Wallace. Keď sa to však vysielalo, Fox z 24-minútového rozhovoru vymazal 10 minút vrátane všetkých tých trápnych kúskov.

Nenechajte sa odradiť revizionizmom, nasledujúci utorok Stewart v upravenom rozhovore použil prevládajúcu tému „Fox News nelži“ a uviedol desiatky lží Fox. Wallaceovou reakciou na úpravu a klamstvá, na ktoré Stewart poukázal, bolo ospravedlnenie sa za tvrdenie, že Fox News poskytla druhú stranu príbehu namiesto celého príbehu ... alebo ako Stewart parafrázoval „To je váš záznam“? „Omylom som povedal pravdu a teraz si ju prajem vziať späť.“

Údajný rasizmus

V roku 2008 sa bývalý zamestnanec menom Harmeen Jones sťažoval na každodenný rasizmus proti nemu a ostatným, z ktorého bol prepustený. Tieto komentáre sa týkali Afroameričanov, Arabov, moslimov, Hispáncov, žien a Židov. Uvedený zamestnanec pokračoval v žalovaní spoločnosti Fox News. Harmeen tiež tvrdí, že mu často hovorili „vyzeráš ako gangster“ alebo „akoby si bol pripravený niekoho zastreliť“ a že mu iné menšiny odporúčali, aby mal sklonenú hlavu.

Kritika Foxovho používania surových propagandistických videozáznamov ISIS

Vo februári 2015 spoločnosť Fox News vložila Islamský štát propagandistické video v celom rozsahu zachytené Jordánsky pilot Muadh al-Kasasbeh upálený na smrť vrátane (nepreloženého) propagandistického príbehu ISIS. Jack Nance, expert na islamský extrémizmus vrátane ISIS, uviedol:

[Fox News] pre - doslova - pracujú - pre Al-Káida a mediálna skupina ISIS. Rovnako by im mohli začať posielať šeky s licenčnými poplatkami.

Citáty o Fox News

Vieš čo falošné správy ukázať naFox Newsmal by ti dať? Skutočné správy!
—Lewis Black (hovoriac o1/2 hodiny spravodajskej hodiny)
Fox má tendenciu nakláňať sa viac doprava ako muž, ktorý si práve nechal sfúknuť pravú nohu.
- Charlie Brooker ,Newswipe
Pochopte, jedná sa o doplnok republikánskej strany.
- potom kongresman (teraz senátor) Bernie Sanders , VT (I), Preťažený
Republikáni by mali platiť Fox News.
- Jon Stewart , potom, čo spoločnosť Fox NewsCorp darovala 1 milión dolárov republikánskej párty
Môžu sa ísť súložiť. (Tiež sa uvádza, že „Môžu ísť samy o líške.“)
—Joan Rivers, potom, čo Fox zrušila svoje vystúpenie, potom na základe kritiky Sarah Palinovej o tom klamala
Získavajú niekoho, kto rozpráva o druhej strane príbehu.
—Chris Wallace v reakcii na Jona Stewarta s otázkou, či je Fox News ideologicky neutrálny ako väčšina mainstreamových médií
To je pre Fox akýkoľvek redakčný názor, ktorý neuprednostňuje konzervativizmus, elitársky, ale uprednostňovať konzervativizmus je oprávnený, pretože ho treba chrániť pred liberálnymi predsudkami. A ak spochybňujete túto logiku, iba to dokazuje, ako správne majú pravdu.
—Jon Stewart je vyobrazenie Fox News a zdôvodnenie zaujatosti
Opäť sme [Fox] dali niečo do vzduchu, čo je plochá lož a ​​skreslenie.
—Bob Beckel o narušení Obamových komentárov k infraštruktúre (1. augusta - 12)
Úprimne povedané, táto šou je často Foxom kritická. Ale iba preto, že sú hrozné.
—Jon Stewart, ktorý popisuje vzťah medzi Fox News a The Daily Show

Šnúra klamstiev príliš veľká na to, aby ich bolo možné prehltnúť

Po januári 2015 Charlie hebdo útoky v Paríži do Moslim extrémisti, antiislamský horúčka bola vždy najvyššia. To prirodzene viedlo k mnohým špekuláciám mnohých spravodajských kanálov o tom, ako bude islam ovplyvnený novým prístupom širokej verejnosti k nemu. Avšak na hore Bullshit Mountain sa rozhodli prerušiť špekulačné kecy a ponoriť sa do svojich vlastných zadkov, aby nakŕmili hystériu.

V piatok, podobne ako ktorýkoľvek iný typický piatok vo Foxe, moderovala moderátorka Fox Report Julie Banderasová „experta na islamského teroristu“, ktorý sám označil za Steva Emersona. Počas rozhovoru Emerson spomenul „skutočnosť“, že anglický Birmingham bol mestom s populáciou 70% moslimov (nejako sa prekrývajú so 46,1% populácie, ktorá je uvedená ako Christian v roku 2011 a poslednom sčítaní ľudu) a že v meste bolo niekoľko miest Švédsko , Londýn, Nemecko , Paríž atď., Ktoré mali zákon šaría ustanovené ako zákon tohto regiónu, a že boli takmer „krajinou v krajine“. Skutočne veľkou lžou, ktorá si získala pozornosť všetkých, však bolo Emersonovo tvrdenie o údajných „zákazoch vstupu“ v Paríži, ktoré Fox opakoval aj v ďalších správach.

Nasledujúcu sobotu sa sieť za faktické chyby ospravedlnila nie raz, ale štyrikrát. Behom niekoľkých minút mémy lietali a zvyčajní kritici spoločnosti FOX vyvalili „Ja som ti to povedal. Starostka Paríža Anne Hidalgo oznámila plány na podanie žaloby spoločnosti Fox News za ohováranie a ohováranie vyvolané sieťou a získala súhlas mestskej rady.

Aj keď nebudeme brať ohľad na komentáre Steva Emersona, dni po útokoch na Hebdo boli obzvlášť zlým týždňom pre rasistické strašenie zo strany učencov Fox. Bob Beckel lamentoval nad nárastom medzirasové randenie medzi mladými ľuďmi a naznačila, že to im pomohlo zvýšiť vnímavosť k radikálnemu islamu, Shannon Bream nahlas premýšľala, ako môžeme zistiť, či maskovaní zločinci sú „typickými zloduchmi“, ak nevidíme ich farbu pleti, a Jeanine Pirro spustila nenávistné chválospev za masové vyhladenie islamských extrémistov vyzbrojením ďalších moslimov a následným „jednoduchým pohľadom“.

Ani nie o dva týždne nato Bill O'Reilly presadil toho Sgt. Bowe Bergdahl nebol obvinený z dezercie (niet pochýb o tom, že by mal divákov diviť proti nášmu) Hlavný moslim '). Táto konkrétna lož sa však potvrdila už od toho rána a opäť boli prichytení pri čine. Aj keď je pravda, že najskôr sa bude konať pojednávanie, aby sa určilo, či pokračovať v konaní, je to ďaleko od obvinenia muža.

Veci sa v sieti utíšili niekoľko mesiacov po žiadosti Bergdahla. Aj keď sa počas škandálu s Brianom Williamsom Bill O'Reilly odrazil od vyhlásení svojich bývalých zamestnávateľov a spolupracovníkov, že tieto vojny nezakryl perom. Zatiaľ čo Bill volal po stiahnutí Briana Williamsa z vysielania, Fox a Bill sa nestarali o veľa preháňaní Billových skúseností, vylúčil ich ako súčasť ľavicovej kampane a pripustil, že prinajmenšom niektorí kritici „tvrdenia sa javili ako správne.

Potom však prišli nepokoje v Baltimore z roku 2015. Spravodajské médiá boli vo všeobecnosti dosť nekompetentné, pokiaľ išlo o informovanie verejnosti o nepokojoch v Baltimore, a Fox nebol výnimkou. Všetky spravodajské mediálne organizácie sa zameriavali na skutočné nepokoje, len veľmi málo z nich sa zameriavalo na pokojné protesty, ale keď sa tak stalo, bolo to plné omylov. Geraldo Rivera sa omylom pokúsil hovoriť s jedným z pokojných demonštrantov, o ktorom si myslel, že je Russel Simmons, a potom tvrdil, že vyzerá ako Russel Simmons, keď muž poprel, že by bol pán Simmons (aj keď treba zdôrazniť, že CNN to urobila o krok ďalej a skutočne špekuloval, že pán Simmons sa vydával za dotyčného muža, keď nebol). Fox ale ich pokrytie nepokojmi posunulo o krok ďalej ako ktokoľvek iný.

4. mája 2015 sa spoločnosť Fox pokúsila vyvolať obavy z nepokojov. Začal to opäť Mike Tobin, ktorý tvrdil, že bol na scéne v Baltimore s posádkou Fox, a policajt z Baltimoru zastrelil mladého černocha. Greta Van Susteren potom rozvírila bank tým, že to všetko oznámila na Twitteri bez toho, aby na to náležite nadviazala. Nasledovala ešte pár tweetov, až kým policajné oddelenie v Baltimore tweetovalo, že nikto nebol zastrelený, čím vyvrátil Tobinovo tvrdenie. Van Susteren sa pokúsil zachrániť si tvár tým, že každý by mal zapnúť Fox, aby sledoval, ako sa to snažia vyriešiť.

Reportérovi na voľnej nohe sa nakoniec podarilo prinútiť Tobina, aby priznal, že v skutočnosti nebol svedkom trestného činu, ktorého bol zjavne svedkom, a že bol celý čas vo svojej dodávke, čo je presný opak toho, čo hovoril pred 20 minútami. Po niekoľkých hodinách musel zakročiť Shepard Smith, vrátiť ho späť na scénu a ospravedlniť sa, že ešte raz pokazil.

Nezastavilo to ľudí v tom, aby po stiahnutí informácií stále šírili informácie, ale policajné oddelenie v Baltimore stojí pevne za tým, že sa tak nestalo. Celú ságu je možné vidieť na Snopes Today.